sobota 11. února 2012

...tak to mě teda podrž, kolik lidí to čte.

Když jsem psal blog před 6 lety, sledoval jsem statistiku o tom, kolik lidí čte (nebo teda spíš klikne) na stránku. Tehdy, když to bylo 20 lidí, tak to bylo skutečně hodně. Za jeden den, co jsem vyvěsil svůj blog na něj kliklo 300 lidí. Musím přiznat, že jsem to nečekal. Nemyslím si, že bych byl nějak populární, ale pravda je, že se změnil způsob komunikace. A zase jsem jeden z posledních, kterému to došlo...no co už.

Je několik věcí, které mě překvapily. Jednak jsem žil v domnění, že lidé raději poslouchají, než aby četli, ale zřejmě to není tak úplně pravda. Lidé jsou ochotní si přečíst i delší texty, když chtějí...dokonce i mladí lidé. Druhá věc je, že jsem si uvědomil, jak moc je Facebook ve středu dění. Jistě mám pár přátel, kteří se pořád brání a považují to za povrchní a něco, čeho se nechtějí účastnit, ale většina lidí tady je. Co to znamená? No rozhodně to pro mě znamená to, že tam chci být taky. Jestli jsem přijal určitý úkol mluvit s lidmi o tom, kdo je Bůh, tak není dnes lepší místo. Jsou tam všichni. 

Poslední věc, která mě napadla je, že musím změnit styl své práce. Rád studuji a pak si nahodím nějaké poznámky a jdu na věc. Moje práce často spočívala v tom, že jsem někde mluvil. Nebylo teda důležité, jak moje poznámky vypadají, hlavně že jim rozumím já. Teď ale bych rád změnil formát. Začal si psát věci tak, abyste je mohli taky číst. Takže uvidíme, jak se mi to bude dařit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat