pátek 3. února 2012

...že bych to zkusil?

Je zajímavé, jak rychle člověk zapomene, jaké to je chodit do školy. Tento týden na kurzu v Brně jsem si vzpomněl. Vyšlo z toho několik zajímavých myšlenek.

Kdysi jsem udělal pokus s blogem a nebylo to zas tak úspěšné, jak bych si přál a tak jsem to už dávno zabalil. Neustále ale slyším o tom, jak to může být užitečné. Tak jsem si řekl, že bude zajímavé udělat experiment a zkusit to znovu. Takže tady to je. 

Co můžete čekat? Asi většinou myšlenky z mých Majákových přednášek a úž mnohem méně jiné myšlenky...ale třeba se občas zadaří. Možná taky něco z toho, co jsem přečetl pro vás bude zajímavé. Ale upozorňuju dopředu...jestli to bude na nic...tak to zabalím...práce mám dost, tak proč si přidělávat další, že...

1 komentář:

  1. někdy věci, které vypadají jako nejzbytečnější na první pohled jsou v konečném důsledku ty nejdůležitější :)

    OdpovědětVymazat